marți, 23 august 2016

john I love you

Nu știu de unde să încep. de la nevasta mea sau
de la soarele vânăt. când am fost întrebat
cu un pahar de plastic în mână:

-          where are you from? ea m-a influențat m-a cărat
prin concedii mi-a picurat în urechi: am muncit
un an de zile am și eu dreptul.
-          you have a jewish accent!
încă o dată spun cu ton neutru pentru că tonul e 30%:
-          I am from Romania!

Pleoapele coboară încet pe urmă vijelios ca o ghilotină
barmanul se uită probabil în sinea lui
apoi ridic încrezător privirea zâmbesc pentru că știu
sau cred că viața și moartea sunt una
iar a fi român e plătit cu sânge de o mie de ani.

Cu siguranță și azi a murit un român pentru casa mea
un român s-a topit ca zăpada pe frunze și nu mai plătește
impozit nu mai fumează și nu mai este nemulțumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu