joi, 6 decembrie 2018


condu-mă de la moarte la viață și de la viață le nemurire


venind de a Tîrgu Mureș am scris un poem frumos.
pe strada aceea nu am trecut eu.
eu am stat în colțul digului alb și ți-am urmărit privirea
nu mai știu cum era. în tine mocnea un fel de răsucire
în mormânt dar veselă. cerul era răzbunător.
citisem o carte cu coperți galbene scrisă de un copil
genial care avea leucemie. erau acolo o grămadă de figuri de stil
în brațele uscate ale doctorului. atunci m-am gîndit cum
ar fi să nu mai ai timp deloc ca o disecție pe o broacă vie
dar dincolo de asta? atunci reveneai cu ochii tăi misterioși
cu bărbia în podul palmei cu o greutate pe care nimeni
n-o va recunoaște exact ca mine. niciodată nu e tîrziu pentru
epave spuneai sau pentru sunetul de gheață al greierilor.
mereu ai fost o mamă  perfectă așa te-am iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu