marți, 22 noiembrie 2016

Rugăciune

Doamne, legea Ta fă-o dragă inimii mele.
Legea Ta ține universul și judecata Ta dreaptă
vine la vremea măsurată de Tine.
Cuvintele gurii mele păzește-le Doamne, sfaturile
Ascunse ale minții mele smerește-le și îndreaptă simțirea mea,
Tată bun. Nu mă lăsa fără răspuns, nu mă lăsa ghemuit
În neliniște, dăruiește-mi pace în suflet!

Dacă greșesc, iartă-mă,
Dacă rău voiesc, mustră-mă,
Dar nu mă lăsa fără Tine, Creatorul meu neînceput și nevăzut
Condu-mă spre ușa cea luminată!


Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu,
Mîntuiește pe mama, pe tata, pe frate și soră,
Pe copii și soție, ai grijă de toată lumea să nu alunece
Mai repede decât este dat în negura distrugerii.
Ajută-mă să fiu cinstit, harnic, cu măsură în toate,
Ajută-mă să ocolesc tentațiile,
Mai ales dăruiește-mi să Te iubesc pe Tine,
Dumnezeule al vieții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu