joi, 24 septembrie 2020

dragă barcuta

încerc să fabric ceva care să mă ducă la starea inițială cum ar fi să îngrop telefonul sau să fac maxim trei lucruri intr-o zi o carantină secretă dar pe telefon fac toate calculele să le ia zbenga la 

algebră nu mă pricep iese cu plus viitorul cineva cu o limonadă în față cu coatele pe tejghea privește cum se împletesc valurile si eu ce fac? 

ar trebui viața să se închidă ca un buget poate așa fac chinezii când scot balaurii pe stradă la început de februarie. eu ce fac? îmi cos pantalonii tremur înaintea unei cafele și mă uit printre blocuri după barcute de tablă. 

ceasul totuși e mai rău decât telefonul. pe el trebuie să-l îngrop primul. la orice oră se întâmplă ceva. trebuie să fabric obligatoriu o carantină ca o barcuta roșie de tablă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu