sâmbătă, 26 septembrie 2020

dragă fb

cascadorii rasului nu altceva fb ăsta am o grămadă de prieteni dar nu sunt foarte prietenoși când a venit în fața porții un burtos pus pe scandal nimeni nu a venit lîngă mine să îl întimideze așa numeric măcar 

se știe că pe ăștia abtiguiti dacă îi pămuiesti o dată bine dau din coadă ca un bichon alb si uită repede (n-am încercat deocamdată)

altă performanță fb e să mori de-a binelea să primești condoleante iar peste doi trei ani felicitări de ziua ta. (verficat)

mă enervează la fb că lumea stă la pîndă cam la fel ca poliția rutieră peștele de la cap se împute NSA cu filialele are aceeași mentalitate

mă enervează politicienii că oricât aș da unfollow tot vin nu știu pe unde intră și uneori mă enervez pe mine când am senzația că pe fb nu plouă.
și când îmi postez poeziile mă simt ca la toaletă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu