joi, 3 septembrie 2020

dragul meu Iași

plimbările sînt bune îți mai zguduie neuronii in mod plăcut pînă la urmă nu contează foarte mult peisajul dacă totul se rotește în jurul tău azi la Iași mă gândeam cine e mai mare eu sau Iasiul?

asta pînă am zărit-o pe ea
cu fusta la nivelul genunchilor
plutind pe Pacurari pe o trotineta electrică purta pe cap un soi de basma vă puteți imagina restul

electriza
Marlin Monroe e minciună katiusa victorioasă inima Moldovei și încă ceva la 1 șaizeci (mi-am zis că e mai mare ca mine)

poate doar Eminescu la fundație o depășea el acolo (involuntar mi-am făcut repede o cruce) avea tot o trotineta electrică și cum urcam spre copou m-am gândit de bună seamă la mine la aerul moale

la verticalitatea modestiei la Andriescu Hutopila si Corbu si la inutilitatea ideilor.
am luat de la Petru cei mai buni covrigi cu mac si sana de băut.
la Junimea era închis.

pe Mosfilm mai încolo era scris "independența e suma vieții noastre istorice" sau Eminescu vedea prea departe sau am luat-o în altă direcție. cam atât.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu