marți, 22 septembrie 2020

dragă șosea asfaltată

mersul cu mașina te pune în mișcare și pe gânduri tot felul de gânduri unele mai năstrușnice ca altele
înainte mergeam des cu trenul era mai evident că totul rămâne în urmă taca paca taca paca

vine transa ca un tort în care te afunzi distanța în care aș vrea să mă caute cineva din vechime poate un compozitor cu mustăți migdalate și coamă de leu să mă apeleze dacă nu un prieten din copilărie să îmi strige prin parbriz am aterizat în viața ta ia-mă cu tine la cinematograf!

hai sa intrăm în groapă și să luăm un coniac. să știi că am ajuns departe. uneori merg cu trenul de noapte si citesc basme populare românești. ce spaime mă iau! transpir. de fapt mersul cu mașina te întepenește de spate. restul e atmosferă.

prietenul acesta care compune dacă ar fi să mă iau după Sadhguru locuiește în mine undeva pe la mansardă are un geam rotund prin care se vede pe el însuși așa inexistent cum ai privi octombrie. și familia și patul în care mă foiesc sînt extensii.

totul este posibil când ești departe spuneai cu cât ești mai departe palmele sînt și ele mai albastre. și ai gâtul portocaliu de parca ai înghițit un motan. hai sa facem un tenis de masă pînă ne raspunde cel înalt în înălțime sau să dansăm doar cu trunchiul. ca doi mutilați care nu se plictisesc niciodată.

mersul cu mașina te pune în pericol gândurile sunt vai de mama ta mai ales dacă universul este o iluzie si trebuie sa împac pe toți cu toți pe mine cu toți și pe toți cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu