marți, 12 iunie 2012

Rugă de seară

Doamne, ridică-mă din adâncul neputinţei mele, ceea ce am nevoie dăruieşte-mi, Dăruieşte-mi Doamne să te iubesc pe Tine!

Ceea ce este curat, ceea ce este bun, întăreşte în mine Dumnezeule şi mângâie cu puterea Ta ziditoare ţărâna firii mele celei stricate!

Pământ bătătorit cu multe păcate sunt eu, şi, cum florea vieţii nu creşte în cărările rătăcirii, dă-mi Doamne plug şi bucurie să pot ara!

Arată-mi Doamne jugul tău ca fiind uşor! În cuptorul ispitei m-ai lămurit, iadul pe îndelete l-am văzut în vremea zilelor vieţii mele Doamne, iar robul Tău ca un nepriceput, împotrivitor Ţie, nu s-a schimbat defel.

Până când regretele nu vor începe să înoate, până când nu voi fi prea vechi în păcate, fă-mă Doamne om cum am fost, sau, târâtoarele vor privi mai senine decât mine cerul.

Doamne dăruieşte-mi înţelegere pentru omul de lângă mine, dă-mi Doamne să Te laud pentru darul vieţii acesteia, 


Părinte, îndulceşte în mine, cu putere, cinstea dragostei Tale, Doamne ridică-mă din adâncul neputinţei mele, Doamne, Dăruieşte-mi viaţă!


Dan Cristian Iordache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu