vineri, 1 martie 2013

declaraţie publică

După ce am primit 50 de exemplare din volumul Avatarurile domnului Oanea apărut la BRUMAR am constatat că e plin de greşeli. În discuţia din ianuarie mi s-a spus textual „o încheiem la toţi nasturii şi pe urmă o dăm la tipar”. Ei bine, absolut nimeni nu a citit manuscrisul pentru o minimă corectură. Cartea nu are redactor ceea ce însemnă că nimeni nu-şi asumă nici o răspundere. Greşeli au fost şi în prima carte tipărită la editura Brumar Abel şi eu, iar editura Brumar a înlocuit o filă, dar, deşi acest lucru a fost vizibil o adăugitură, am trecut cu vederea.
Până în data de 28 februarie am distribuit circa 20 de exemplare din Avatarurile domnului Oanea printat la Brumar şi vreau să-i rog public pe toţi să mi le înapoieze ori să le distrugă.
În condiţiile de faţă sunt nevoit să-mi retrag dreptul de semnătură pentru orice tipăritură sub sigla editurii Brumar inclusiv cele anterioare.
Avatarurile domnului Oanea a fost în cele din urmă tipărit în Suceava la editura cenaclului Zidul de Hârtie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu