duminică, 13 decembrie 2009

camera de deasupra

printre draperii răzbătea
suficientă lumină
cât să mă simt bogat


în balansoar citeam teatru
de Ibsen ori de Camil Petrescu
nu mai reţin exact

aveam o cameră desupra garajului
în casa ce semăna
c-o cizmă iar eu

vieţuiam în munţii Siciliei pe lângă
Foişorul de Foc într-un tron
lipsit de griji


de aceea noaptea gol puşcă

exersam un balet
cursiv şi aparent fisurat


într-o seară ştiu bine

că am ascultat două ore de romanţe
de altădat

până când sufletul
ca un ghem din pat a alunecat
acolo făceam ciorbă
din cubuleţe c-o lingură de lemn

o sorbeam ca pe leac
Raluca a venit o singură dată
cu vinul spumos pe urmă

a şi plecat
a fost o perioadă în care voiam
să-mi tai venele

de-atâta libertate de altfel

în cele din urmă cu greu
am scăpat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu