marți, 23 noiembrie 2010

undeva spre tavan

căutând să mă liniştesc de altfel ceva imposibil
am deschis o cărticică
cu versuri alese marca Whitman am sărit paginile
acelea hidoase cu democraţia
am frunzărit despre ocean trenuri şi toată magia
aferentă
pe urmă a venit Marius care a aruncat pe tăblia pătrată
două ziare
umpute cu femei ca un fel de mâncare
pe ultima pagină un reporter evreu povestea
despre John Travolta
care şi-o trage anal sau oral
la un centru de relaxare cu negri arabi iar mai nou
cu asiatici
în timp ce la radio pe fundal undeva spre tavan
răsuna unde-s pistoalele unde-s pumnalele
anii de sus ai gloriei lor
iar toate astea se petreceau pe când intenţionat
să îmi bat un cui în palmă
pentru că aşteptam să sune unul şi să duc dosarele la control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu