marți, 26 iulie 2011

peisaj cu paşi de platină

chiar azi mi-a ieşit în cale pe o porţiune caldă în care trotuarul
se lăţea cu frenezie spre fântâna arteziană de la Nordic
o bombă sexy care realmente era să mă dărâme.
40 de ani spulberaţi. ne-am fixat o secundă şi-apoi a trecut
cu taiorul şi fusta de in pe nuanţa cafelei cu lapte
cu părul blond platinat peste două cupe orgolioase şi aerisite
cu porii largi şi foarte departe de unele limite.
ducea cu ea steagul piraţilor era ca un ac prin aerul veşted
deşi purta nişte saboţi de pânză normali cu tocul de plută
la sfârşitul picioarelor lungi şi bronzate şi pline de albumină
(aşa a fost, să aflu de la Thomas Mann) fâşâind inauzibil şi lacom.
evident mă holbam cum trecea ca un melc cu cochilia înaltă
pentru ca apoi, plin de schije şi ameţit,
să cântăresc puţin ce-o fi mai acceptabil: această imagine sau burqa?
însă mai târziu, odată ajuns acasă, am zis să încerc o descriere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu