miercuri, 26 mai 2010

lucrurile groaznice

cam la vreo două zile în urmă am fost
pe la tata
la intrare aceleaşi coarne de cerb
oglinda pe peretele din stânga
draperiile grele

mi-a prins capul la piept
cu amândouă braţele să-l sugrume
nu altceva
m-a pupat în colţul frunţii “calar tata pe el
cum nu mai eşti tu mic
să te arunc în sus” zice pe moment
m-am bucurat
am păşit în sufragerie mi-am îndesat o pernă
sub cap
am răsfoit revista As
am atins în trecere pătura matlasată
cutia verde marin din tablă
cu fotografiile alb negru
şi copilăria mea sau a fratelui meu
înăbuşită acolo

dar când am ajuns la mine
m-am gândit oare ce lucruri groaznice mai vin
odată cu vârsta
dacă a izbucnit tata în felul acela.

2 comentarii:

  1. uf, uf, cine stie ce lucruri groaznice mai vin in viata de zi cu zi, in realitate, da...

    fiindca din vizita asta a iesit o poezie, trebuie sa vorbesc si de poezie, nu numai de real. e o poezie frumoasa. ultimul vers l-as scoate.
    imi place si titlul.
    F

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi de feed back am scos versul
    pa

    RăspundețiȘtergere