vineri, 25 iunie 2010

Imagine

aş vrea să nu mai fiţi deloc voi aştia
toţi
primii sau ultimii care mă citiţi
cu mintea voastră în oglindă
chiar şi a mea
bifurcată ca o limbă de şarpe
sau o prăpastie între aici şi mâine
...dar toate astea
lucru curios mi se trag
de când un înger burtos a urcat trei trepte
a coborât altele
legănându-se cu o sticloanţă în pumn
în pumnul cu care s-ar fi bătut foarte bine
în piept
după toate loviturile sau zvonurile detaşate
şi puţin răutăcioase
s-a scurs oarecum din profil în scaun
a intrat în lăcaş
deşi era foarte bine filmat ca un devot solitar
sporovăind cu zeul său în jurul unui altarul
cu o blândeţe ingenuă
a evoluat într-o aprofundare a creierului
terciuit
până când i-a coborât bărbia în piept
steagul alb a păşit pe plajă cu prietenii
din copilărie
cu părinţi ce târâiau un regret
şi cu toate prezentările prielnice dar infinit
de false
deci să reluăm
...aş vrea să nu mai fiţi voi aştia
toţi
nişte jeguri pe geamuri
să mă înţelegeţi odată că vreau să mor liniştit
dar treaz
fără graniţe cum visa Lennon dacă se poate pricepe
pe internet uitaţi-mă
cum mă uit şi eu adeseori fiindcă de fapt
sunt un arici care trece strada
sau o păsăre a cerului nemâncată sau neumbrită în cel
mai fericit caz
şi nu vreau să devin politician bancher lider de orice
sunt doar ceva mai sensibil ca o roşie imperfectă
din alea de pe vremuri
gustoasă ce-i drept dar cam nepotrivită de dat de-a dura
credeţi-mă vă conjur vreau pace atâta tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu