vineri, 18 decembrie 2020

Dușmanul

cum sînt păpușile alea rusești, matrioska mi se pare, așa sînt.

am urechi de cal, dinți de cal, mă  asemăn pînă la lacrimi cu un căluț de mare.
înăuntru am un cal troian plin cu inamici gata să iasă, să mă spintece.
poartă ochelari de soare, au o inteligență fermecătoare,
dar înăuntrul lor, în toți, sînt alți cai din troia burdusiti cu inamicii lor.
inteligența, (e proprietatea cuiva? ) îi înțeapă cu un pinten, îi zguduie. 

se autonumesc noii căluți de mare. peste orașul întunecat coboară un arbore genealogic o piramidă de inamici și de cai. nepoții nepoților nepoților  noștri au în vintre inamicii inamicilor inamicilor noștri.

mai e si dușmanul care mă iubește mai mult decât mă iubesc eu pe mine. urăsc să iubesc. el are un magnet cu care mă pescuiește ca pe un căluț de mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu