luni, 19 aprilie 2010

unele intuiţii calde


ies de oriunde
cu o privire care cere lumii o mamă
o cale lactee fără stele încordate în arc
un hamac
un trinidat tobago pe jgheab
mai încolo e o cioară în pădure o bufniţă
sper
că se va găsi o cracă liberă doar
şi ea face parte din lumea mea sau fata
care stă pe vine
şi ţine o carte
are şi ea o explicaţie lucrează la anticariat
i-am luat azi mâna doar
fiindcă am cumpărat cartea era preţioasă
poeţi din generaţia lui Eminescu
purta pantofi de lac şi o broderie pe umeri
o steluţă pe nas
după ce am ieşit i-am zis
aruncând un picior înaintea altuia
într-o bună zi o să mă las de fumat
fiindcă alunec pe orice lucru iar şi iar învăţat
tot azi am sunat pe cineva obidit
mi-a răspuns voiam şi eu să te sun dar era
cât pe ce să şi aici s-a poticnit
simţeam cum gâfâie în receptor palpita
ca un furuncul sub lupă în timp ce zgâria masa
singur
cu vodca lui norocoasă pe la ora aceea
eram şi eu singur
nimeni nu mi-a luat urma
deşi mai mulţi m-au mirosit prin oraş
prin dosul gardurilor
în cele din urmă am urcat undeva la etaj
o duzină de trepte
unde am dat de două perechi de ochi albaştri
şi una căprui
care ar fi putut am sperat să dea
unele intuiţii calde inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu