luni, 12 octombrie 2020

draga mea soție

ai adus un braț de flori umede carnoase în cuĺori de galben lila și alb le-ai întins pe masă și ai spus: vreau sa miroasă a toamnă.

mie îmi miroase a burnout. încerc să urmez pașii celor trei R să o iau invers. n-am nevoie de o oră de iubire mie dati-mi o oră de odihnă premium. chiar mă gândeam draga mea la cât am tras ca un bou sau cum trăgeau boii pe vremuri ca să își cumpere meseriașii o bere la pauza de masă. perioada nedeterminată bere la infinit și băutura asta încerc s-o detest.

dar dintr-o dialectică sinuoasă  care se leagă cu uterul și starea de siguranță mi-am luat o bere la ora 13. R de la regres probabil. prea mult progres dăuneaza grav mă gândesc. din regres în regres am luat-o pe poezie.

m-am uitat la bule și a sunat telefonul. da să trăiți! mă ridic încet. sa aduc fierul. imediat. trebuie să plec dragă. unde? să aduc fierul. miroase a toamnă. unde miroase a toamnă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu