sâmbătă, 31 octombrie 2020

dragă Victoras

niciodată nu am făcut-o. azi ai trecut pe lîngă mașina mea. ce avantaj grav să vezi fără să fii vazut! cu părul tău de Florian Pitis el în sine mergea înaintea ta precum roșu sub ochii taurului. 

totdeauna m-am întrebat ce e cu mortul tău. de ce îl tot cari în spate? nu te-ai săturat de el? nu pute? crezi că face parte din latura ta sensibilă? nu te-am vizitat demult. 

ultima dată ne-am strâns mâinile și ne-am zâmbit. ce e și cu zâmbetele! au un voltaj. nu poți să dai zâmbetul mai tare și să rămâi la fel. eram în față la sex shop unde am auzit că lucrezi. când vorbeam vrute si nevrute și desenai trandafiri cărnosi mi-ai zis că îți dorești un job unde să poți bea două trei beri dimineața. uite că ti-a ieșit. presupun. eu te-am văzut ca un frate. 

aș fi dorit să ne mai vedem măcar o dimineață în bucătăria ta cu balcon să faci un ceai să spunem nonsensuri și pe urmă să fumezi o țigară cu ochii focusati în lanul de musetel în care un hoit mare e ciugulit de păsări negre.

sper să găsești ieșirea. să rămâi cu mintea cea întreagă cum spun ortodocșii. multă sănătate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu