miercuri, 14 octombrie 2020

dragă Iisus

nu vreau să iau și nu vreau să dau nu-mi plac schimburile la 50 de ani nu știu unde sînt cum sînt nici nu-mi pasă. 

Leo spunea că floarea vîrstei e la 35 de ani. la 80 de ani ce poți să mai speri? nu spera frate! am niște mișcări în piept și o usturime în ochi de parcă se unesc continentele.

când se crapă de ziuă m-așez în spatele gândurilor. ce-o să rămână de mine!? zero. tot se va topi ca zăpada. se va duce pe un alt cer cu taxiul.

pe bună dreptate și-un cocoș ar pricepe că acela nu am fost eu. motanul m-a ajutat cel mai mult. aș putea sa regret perioadele luminoase?

moartea nu e sfârșitul. dacă  perioadele luminoase au venit de la sine și vor mai veni? în rai  ajungi singur se pare. și nimeni nu e însingurat.

și apoi, dragă Iisus, cred că lucrurile nu au ieșit cum ai vrut. cel puțin ai mers pînă la capăt. aș vrea să-mi vorbești despre sacrificiu atunci cînd nu vrei să iei și nu vrei să dai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu