duminică, 11 octombrie 2020

dragă Einstein

am încercat să trăiesc conștient senzația e formidabilă. mi-am imaginat că pot să dirijez lucrurile din proximitatea cea mai apropiată cum ar fi cuvintele. ieri vorbeam la fel cum mergeam. cu gândul în altă parte. azi mi s-a parut că trăiesc în prezent. conștient nu vrei să ranesti pe nimeni mai ales pe tine. la cât am mâncat în ultimele zile corpul e o mină antipersonal. rotundă. ești foarte liber când ești prezent. mi-am pus niște clopoței în jurul gleznelor să nu calc furnicile și m-am uitat la mașină cu dispreț. m-am gândit la secretiile interne (mare secret) la ciclul digestiv la impulsurile sexuale la nebuloasa gândurilor și la depresie. cum e depresia în Africa ca un deșert? oricum dacă poți schimba ceva poți să fii optimist mi-am spus. după amiază mi-a venit ideea să mă strîmb și am scos limba. ce farmec are să scoți limba dacă nu-ți faci un selfi. dacă nu te vede nimeni? e bun si așa nu toți sînt Einstein sau sînt? fizica nu e despre fizică mă gîndesc.

acum că am ajuns acasă mi-am povestit experiența. mi-au înțepenit picioarele în poziția asta. nu ridic tonul. sper să trăiesc cum vreau.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu