marți, 13 octombrie 2020

dragă Luca

bună dimineața s-a trezit dulceața spuneai o rimă cretină care te entuziasma. mai bine chichi bambus. bună dimineața dar cine-i dulceața? o bună parte a dimineții o petrec în mașină

văd prin parbriz prin lentile prin automatisme nu prea mă mișc
din mașină se văd multe animale moarte nu știu ce-i cu ele pe marginea drumului între roți

prea multe animale moarte.

dimineață am văzut o fată îmbrăcată de toamnă avea ochelari mergea pe trotuar și asculta muzică la căști. muzica o făcea high. o inunda interior. își fixase amândoi ochii pe vârful nasului. semăna întrucâtva cu doina spătar la terminarea liceului. am mers încet vulpeste să o văd mai bine.

din mașină am sunat și mecanicul m-a chemat la un ceai. un ceai? de când n-am mai băut un ceai! cana era de culoarea untului o turbina un căruț de copil câteva bancnote care fosnesc românește. iar mașină. 

în mașină te doare spatele. mă aplec cu pieptul peste volan cabrez posteriorul cum ar face orice felina artrozata. E bine să fii flexibil? da sau nu? un cetățean cu o bulină roșie în frunte a zis ca șira spinării e copacul vieții. îl cred. trebuie să rămân în formă.




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu