joi, 15 octombrie 2020

dragă Shivananda

ce se petrece cu tine atunci când dispari? cum va fi vremea la înmormântare? vreau o metodă de a pleca decent. nu-s supărat pe nimeni dacă v-am greșit  nu socotiți greșelile mele. bobul de grâu trebuie să dispară. toți cunosc experimentul acesta. trupul trebuie dat înapoi așa folosit și murdar

rugina lui nimic n-o șterge nici un păr de mironosita dar în textul ăsta nu e vorba de moarte e doar despre înviere. din păcate nu am altă idee. corpul e un inamic? ce rol mai are în afară de reproducere!

atunci când dispari se-aprinde un foc de tabără. plîngi liniștit? sîntem în aceeași barcă. îmi imaginam c-aș vrea să urc pe spatele crucii lui Iisus. Iisus când se uita în oglindă a văzut pînă la noi? contur și vînt.

uneori mă gîndesc la Bacău alteori la fiul omului. de-acolo de sus din Olimpul sfinților ce părere are despre noi sau despre Shiva? ar merita să locuiesc în întuneric. să vină adevărul la mine și eu să-l aștept cu un lighean sprijinit de un băț. chiar să nu mai îmi pese. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu