miercuri, 21 octombrie 2020

măi dragă

nu te-am mai văzut de mult tare. e bine că stai retras o dată din cauză de covid si doi (cum spune Cristoiu) să nu mai dai la muștele astea din presă acces la fecale. 

când ai apărut lumea spunea că ești un fel de Gorbaciov. 

ha ha era gluma aia de ce are Ion Iliescu urechi. să nu facă zâmbetul înconjurul capului. sau cu Japonia când te-ar fi întrebat ăia dacă nu te numești Jos Iliescu ca ei așa auziseră. în orice caz ai fost răzbătator. cu măi dragă cu tuseala ta de firma sau de bunicuta cum te-au poreclit serviciile ai fost ca un rege. ai stat pe o dusumea  tare pe dedesubt fosgaiau șobolanii. nu erau sobolani roșii erau numai negri doar că așa se complimentau între ei.

eu am fost golan. ce să fac. am crezut ca asta e patriotism. am stat nopțile in piață am mers la toate marsurile. am fost la televiziune si a doua zi am dat noroc cu minerii.
cum gesticulai tu atunci în fața lor erai vulcanic puțin transpirat și chiar dacă spuneau că ai limbă de lemn se vede treaba că o manevrai perfect.
parcă aveai febră.


asta e doua scrisoare una lungă ti-am scris-o în octombrie 1990 după ce venisem de la un marș cu Mazilu. atunci am scos pe pat un geamantan de ziare și am scris la mai multi. și lui Bârlădeanu și lui Roman. în esența am vrut să fac apel la conștiință.

după câteva zile am visat urât. am simțit o frică ciudată ca și cum aș putea să mă rup. am văzut iadul ca un subsol infinit unde te păzeau să repeți aceleași plăceri. acolo nu venea dimineața dispăruse grația și nu era nimic altceva de făcut.

în 95-96 nu aveam bani poate eram prea liber. nu-mi vedeam drumul.

prin 2000 îmi făcusem firmă de alpinism și am pus afișe cu tine si cu Adrian. erau albastre și se întindeau bine. pînă la urmă mi-a plătit cineva. era consens.

ce să-ți spun acum. știu că ti-a plăcut să fii președinte. viețile noastre s-au intersectat. semeni cu tata și cu el am divergențe politice. am spus asta ca să înțelegi că nu mă pot supăra pe tine. poate ai fost mai sincer ca alții într-un domeniu in care e interzis. apropo: despre ce ai vorbit cu James?

îți doresc să te liniștești și să nu ai regrete. nu sînt ironic. răspunzi pentru tine. dacă te întreabă cineva. 
nu e simplu să fii președinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu