luni, 26 iulie 2021

Într o seară, pe la zece, când efectuam practica mea spirituală cu geamul deschis, cu bărbia rezemată în piept pentru mai multă determinare,
în paranteză fie spus - o practică secretă și pentru mine, nu e niciodată la fel
- seamănă mult cu reglarea tirului, sau a frecvenței,
încercam să mă înglobez într-o realitate mai densă decât chițăielile copiilor de la bloc și vocile baritonale care spintecau aerul,
o realitate vie, artificială și puțin antichizată, când aud deodată o voce feminină care striga:
mi-a pus mâna, mi-a pus mâna!
Am simțit cum intru în corp ca într-o capsulă cosmică.
Am deschis ochii și m-am uitat în întuneric. Vocea s-a ascuns.
M-am simțit singur.
Am închis geamul. M-am gândit puțin la senzațiile noi și mi-am zis: gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu