duminică, 29 noiembrie 2020

doar să pretindem

să pretindem sau mai bine să ne prefacem că putem salva lumea cum pe vremuri a făcut Hristos. cum i-am atrage cum am striga? veniți la mine să vă dau medicamente? tomografii gratuite?

nu nu. fără minuni. de vindecări are cine să se ocupe și o să mă bată ăștia cu pietre înainte să deschid gura.

din nou: veniți la mine toți nepăcatosii veniți la mine toți care aveți mașini scumpe eu sînt Vacanța. nu-mi întoarceți spatele! veniti la mine toți ipocriții. veniți la mine toți cei care alergați după avere eu vă voi săraci imediat. scuze. asta e din varianta originală.

altfel: veniți la mine toți cei mulțumiți de sine eu vă voi înseta. tot nu vin. de fapt publicul meu țintă ar trebui să fie ateii nu-i mai împart în săraci și bogați deși era o metaforă. am găsit!
veniți la mine toți cei care aveți cei 7 ani de acasă. ultima rămășița. giuvaerul lui Iuda.

e greu. nu sînt trist că dumnezeu a murit. n-a murit. nu sînt supărat că lumea nu mai vrea nemurirea imaterială. e posibil să fi apus zodia salvatorilor. nu-i nimic. după ce o să spargă genunchii tuturor religiilor mă vor vedea mai bine. vor vedea dragostea fără sentimente. unii se vor evapora cum spunea Ioan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu