luni, 30 noiembrie 2020

Miorița

sufăr cu o suferință adevărată. mă rup în două. îmi vine să îmi zgarii pieptul. trec printr-o deshidratare psihică fizică și chiar spirituală. să vă spun: am fost la americanu și am luat coniac miorița cu pepsi. un coniac mai bun decât curvoisier sau martel. cel mai bun. după două sute nu mai avea nici un gust. coniac pepsi pepsi coniac. Igor a sărit pe mine că am Covid. n-are cum după atâta spirt! am început să-mi recit poeziile și cum terminam una cum comentau: se vede inginerul! asta o dată de două ori pînă am intrat la bănuieli. ajuns acasă pe două cărări m-am pus în pat și atunci a început suferința adevărată.  mi-am amintit că în construcții mi se spunea poetul. mi-e sete și sufăr o criză cruntă de identitate. de la un vecin se-aude cum cîntă cu jale still loving you. iubesc două femei care știu una de alta și amândouă nu mă respectă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu