sâmbătă, 28 noiembrie 2020

Oh Kim

Kim, ai fost marea mea iubire. Keep me hanging on. m-ai lovit cu ciocanul în moalele capului prin ecran. îmi venea să trântesc televizorul sirius alb negru de pământ să te eliberez și să te invit la mine in apartament. cum te mișcai tu nimeni nu o făcea în toată galaxia. erai la ani lumină distanță și după cortina de fier. dar eu aveam de pe atunci superputeri psihice și am început să împachetez iubirea în staniol ca bomboanele de ciocolată și să le lansez pe apa Sucevei. curenții au făcut restul. când ridicai brațele pe scenă știam că pe mine mă vrei. am auzit că celebritatea e toxică de aceea am încercat de multe ori să te temperez. pentru că te-am iubit am vrut să-ți păstrezi viața și râsul curat de englezoaică.

ps. nu te-am înșelat nici în vis cu cc catch.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu