sâmbătă, 14 noiembrie 2020

dragă Krishnananda

trecut-au anii nori prealungi și cred că ai murit. ai fost singura persoană care mi-a promis că-mi va răspunde la scrisori și totuși nu ți-am scris.

-write me I will answer.
moartea pentru tine sper să nu fie un obstacol. tu știi că aveam o singură întrebare. daca mi-ai fi scris poate aș fi aflat despre lucrurile tale mărunte despre baia in Gange si meditația din zori sau despre activitatea din ashram. îmi amintesc prima noastră întâlnire când m-ai întrebat dacă sînt fericit. pe urmă m-ai întrebat ce sper să obțin prin yoga. și răspunsul meu: mokșa, nemurire și libertate a făcut audiența să izbucnească în râs. a fost ca un ciocan. și nici nu eram prea hotărât. mi-ai oferit cazare masă și meditația de la ora 5. toate îmi erau la îndemână. răsăriturile și apusurile la Rishikesh semănau cu electrosocurile aveau ceva dramatic. totul sau nimic.
m-ai învățat să văd cu ochii închiși toate ca fiind străpunse de lumină. ai fost bun cu mine și totuși nu ți-am scris.
oarecum am fost smerit. nu am îndrăznit. dar să știi că am mers pe drumul deschis de tine. acum știi că l-am iubit pe învățătorul tău Shivananda. de la el am aflat împreună că sunt 3 daruri în viață: nașterea în trup omenesc, chemarea spiritului și un învățător desăvârșit. 
în încheierea acestei mici scrisori te rog dacă poți să îmi găsești un profesor de mântuire competent. obosesc repede și nu mă țin de o regulă când fac toate după capul meu.

acolo unde ești (unde sînt și sfinții) chiar dacă nu mai ești tu cel pe care îl port în amintire dacă poți mișca ceva dacă nu  nici o problemă aștept.
mulțumesc pentru tot!

ps: chiar dacă nu o să primesc un semn de la tine cel puțin să știi că voi duce pînă sfârșit cele câteva cuvinte oferite de tine la despărțire. I will answer ne-a ținut împreună. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu