joi, 12 noiembrie 2020

dragă John

în capul meu și în toate mahalalele pe întuneric sau pe lumină e mai mult decât youtube și google. de asta nu le deschid. televiziunile miros ca pisatul de șobolan.

de trei săptămâni am șters fb. acum mă simt mult mai bine. nu mă interesează cine e președinte și am început să alerg. aparent nicăieri. corpul aleargă.  gura vorbește. California vin! sînt un old nobody care își caută maestrul. 

mi-e dor de tine. am buzele crăpate vorbesc mult cu cerul. îmi dau singur două palme de încălzire și îmi îndrept spatele ca și cum totul e tăcere. multumesc că mi-ai dat atunci 80 de dolari. într-un plic alb. a fost pomană curată la izvoarele Gangelui.

îți doresc sănătate ca un prim pas să le avem pe toate. o să caut plicul. ești în inima mea.
auguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu