vineri, 20 noiembrie 2020

dragă Saraswati

a fost un octombrie excelent nici cald nici frig nici lumină nici întuneric la benzinărie masa mea era numai a mea (după aceea au închis tot) luam o cafea lungă cu lapte și deschideam fabrica. de fiecare dată apăreai cu un text sau două și eu dădeam like. unele texte îmi plăceau mai tare. 

mă gândeam ce-o zice fata asta dacă tot insist? cine mai crede în admiratori? aveai ochii ușor roșii și îmi imaginam lucruri mai mult sau mai puțin periculoase. îmi spuneam dacă în Provence ceasul e cu 2 ore în urmă și tu bei cafea când le scrii? la 3.40? 

mi-am zis că și tu construiai ceva. are legătură cu meseria mea! chiar dacă aparent erau niște plimbări. am scris în octombrie vreo 30 de texte a fost extraordinar. nu opere de artă dar ce conta? felul tău mi-a amintit de mine în urmă cu 10 ani. a fost un salt. 

toți poeții ăștia actuali bat câmpii prea concis. dar poți bate câmpii și pe larg, nu? mi-am recăpătat puțin încrederea. m-am gândit de altfel că îți stătea parcă mai bine cu ochelarii Nike decât cu ăștia verzi. 

ești ca un curcubeu. toate femeile vor să pară mai tinere. așa e corect. la sfârșitul lui octombrie am început să merg la sală dimineața am șters tot și am închis fabrica. motivele nu le cunosc. o conspirație interioară. cu drag Dan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu