luni, 22 martie 2010

psalmul 3

Doamne ridică-mă din adâncul neputinţei mele,
ceea ce am nevoie dăruieşte-mi
dăruieşte-mi Doamne să te iubesc pe Tine
ceea ce este curat ceea ce este bun
întăreste în mine Dumnezeule
mângâie cu puterea Ta ziditoare
ţărâna firii mele celei stricate
Pământ bătătorit cu multe păcate sunt eu
iar florile vieţii nu cresc în cărărea cu umbră
aşa că dă-mi Doamne plug şi bucurie să pot ara
arată-mi Doamne jugul tău ca fiind uşor
cu multe ispite ai lămurit pe robul Tău
Doamne iar el ca un nepriceput împotrivitor Ţie
nu s-a schimbat defel
Fă-mă Doamne om cum am fost
altfel
târâtoarele vor privi mai senine decât mine cerul
Doamne dăruieşte-mi înţelegere
pentru omul de lângă mine dă-mi să Te laud
pentru darul vieţii acesteia
Părinte îndulceşte în mine cu putere cinstea dragostei Tale
Doamne ridică-mă din adâncul neputinţei mele
Doamne dăruieşte-mi viaţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu