sâmbătă, 1 mai 2021

Kusher

[  ] Stau pe bancă în parcul central și mănânc o felie de ceafă de porc
Porumbeii descriu volute în lumina încrezătoare. Porumbeii vorbesc despre Kant.
Sper să fiu transparent să nu fiu recunoscut. Să nu fiu.
[  ] La casetofonul stereo dolby negru ca smoala cântă Hora mea moldovenească.
Viorel cioplește o lingură din lemn de cireș.
Ceafa are piper o scuip.
[  ] Mă numesc Alex și stau pe o bancă. Sunt internat în acest oraș.
Cred în picioarele mele. Trebuie să fiu ce mă ucide. Lumina mă ucide. Întunericul regenerează.  Cred în zodiac. Cred în sticla de lapte.

[  ] Timpul și locul sunt inamicii identității, dar chiar și acest lucru merge direct la țintă.
Eu sunt Alex cel care se scălda la arteziana din centru. Am deșirat toate casetele audio în dormitorul meu un baldachin care miroase a proaspăt de la tencuiala udă și de la pișat.
[  ] Ținta - un monstru micuț - ca un nou născut de care mi se face milă.
Aș lua din tine un fir și te-aș scoate din labirint ca dintr-un ceas mecanic cu rubine.
Moldovencele sunt de două feluri și nu-mi plac. Au prea puțină finețe.
[  ] Porumbeii mănâncă kusher ocolesc carnea de porc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu