vineri, 5 martie 2021

Pistolul

Nu puteam să dorm nopțile gândindu-mă la pistol - când a venit curierul tremuram din toate încheieturile, am luat pachetul fără nici un cuvânt. (Simțeam că am o voce moale și nenaturală.)
După ce am ținut pistolul în mână să-l simt, am pus o sticlă goală de bere pe cișmea, m-am depărtat vreo 10 metri am ochit și am tras. Am simțit bubuitura, reculul și cam atât. Sticla era tot acolo. M-am apropiat un metru și am tras, la fel. M-am apropiat un metru și am tras, la fel. După mai multe încercări mă gândeam să schimb dioptriile. De la un metru și ceva sticla a pocnit și am văzut multe cioburi verzi. Seara mi-am pus pistolul sub pernă. Încerc să fiu liniștit, un pistol încărcat ar trebui să-mi aducă liniștea.
Simt un conglomerat de sentimente care se răsucesc în piept: pe de o parte mă urăsc la maxim pe de alta râd că un tont.
Noaptea pistolul îmi pătrunde în cap ca o amuletă western și mă trezesc mult mai odihnit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu