miercuri, 31 martie 2021

Există dreptul de a fi prost? Proștii nu au dreptate, așa-i? Dar au dreptul să se exprime? În această inflație galopantă, o metastază de adevăruri eu sunt unul dintre proști. Sunt un diabetic al prostiei mă injectez cu ea. Realizez lucrul acesta cu ardoare. Nu cred nimic din ce văd și aud pentru că nu sunt lucruri reale. Ceva îmi spune că sunt doar proiecții mentale transpuse în gesturi de oameni purtați de unele tendințe. 
Eu nu cred că mor pentru că așa vreau eu să cred. Am și o explicație. Mă gândesc că viața poate fi și altceva în afară de timp și energie. În general sunt puțin credincios. Nu mă supăr să fiu făcut prost. Cineva mi-a spus răspicat - chiar azi - gunoiule! Mi s-a părut că avea într-o oarecare măsură dreptate. Păcat că nu se înființează un partid al proștilor - m-aș înscrie membru. Mi-ar plăcea să văd un miting al proștilor - smart people ar străluci la adevăratul voltaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu