vineri, 19 martie 2021

Vreau un crocodil

Mă gândesc să-mi iau un animal de companie.
Poeții cu acte au deja - minim unul. În general au câini și pisici, dar asta poate avea oricine. Un urs, o cârtiță, un rinocer - o cârtiță mi-ar fi plăcut și mie.
Pesemne îți trebuie un animal imaginar în creier ca să te menții în formă.

Eu sunt inginer și am o identitate dublă. Aș  putea să iau pentru inginer un crocodil și să-l hrănesc cu carnea tribunalelor?
Un crodil sensibil ca o mimoză, natural, cu două rânduri de pleoape.

Să ai un animal, is one life job. Mai bine nu vreau. Deloc.
Sunt sensibil ca un animal.
Trebuie să aleg simplu. Într-o zi bichonul meu va fi inginerul, a doua zi, poetul. Și tot așa. Mintea umană e un dinozaur, poate susține până la 1000 de personalități.
Dacă aș avea destulă credință!
Aș putea salva lumea, ca Noe, sau imaginar, ca Neo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu