luni, 22 martie 2021

Spirala

Îmi place de mâna ta stângă, aș putea afirma că mă inspiră. Mana ta stângă seamănă puțin cu partea bună a inimii mele.

Așa cum ne ținem de mâini, tu, ești îndrăgostită de o altă mână stângă. Nicio problemă - dar poate mâna lui dreaptă e îndrăgostită de o altă mână stângă. Și așa mai departe, vraja mării. Acolo unde se încleștează orizontul cineva mă strânge ușor de mâna stângă. Mie nimeni nu-mi spune niciodată te iubesc. Nicio problemă, supraviețuiesc.
În stânga și-n dreapta e un vârtej.

Trece un flux prin mine, spirala se încinge dramatic și melodios urmează scrârșnetul dinților, dar fără plâns.
În această stare cu siguranță extatică, toate necazurile par rezolvate. Dar nu e chiar permanent, pentru că începe să mă gâdile vârful nasului și-mi vine să plâng, să strănut, sau să o iau la fugă fără să privesc înapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu