luni, 26 aprilie 2021

Transparent

Pielea mea e puțină - o desfășor și abia pot dormi pe ea.
Am cumpărat o soluție care scoate verzeala din materialele umede și o perie de paie cum erau odată - naturală - ca și pielea mea. Mă frec  în special dimineața.
Oamenii pe stradă par preocupați de propria lor piele sau de propriul vis.
Nici pielea lor nu e prea multă. Unora nu le ajunge, poate de asta nu dorm.
Astăzi am întâlnit câțiva oameni care mi-au adresat cuvinte. Cuvintele lor au trecut prin fața ochilor mei.
Unul avea pielea cutată de la pernă, altul avea părul puțin ciufulit.
Dimineață a nins, seara a fost cald.
Niciunul nu s-a interesat de mine. Am ajuns acasă m-am dezbrăcat de haine, de piele și m-am  gandit să îmi cumpăr un pește transparent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu