vineri, 17 decembrie 2010

rugăciunea mea

Doamne ridică-mă din adâncul neputinţei mele,
ceea ce am nevoie dăruieşte-mi,
dăruieşte-mi Doamne să te iubesc pe Tine!
Ceea ce este curat, ceea ce este bun
întăreste în mine Dumnezeule,
şi mângâie cu puterea Ta ziditoare
ţărâna firii mele celei stricate!
Pământ bătătorit cu multe păcate sunt eu
iar cum
florea vieţii nu creşte în cărările rătăcirii,
dă-mi Doamne plug şi bucurie să pot ara!
Arată-mi Doamne jugul tău ca fiind uşor!
În topitoria ispitei ai lămurit pe robul Tău,
iadul i-ai arătat pe îndelete, Doamne,
iar el, ca un nepriceput
împotrivitor Ţie, nu s-a schimbat defel,
până când regretele
nu vor începe să înoate
fă-mă Doamne om cum am fost! 
sau
târâtoarele vor privi mai senine decât mine cerul.
Doamne dăruieşte-mi înţelegere pentru omul de
lângă mine,
-mi Doamne să Te laud pentru darul vieţii acesteia,
Părinte, îndulceşte în mine, cu putere,
cinstea dragostei Tale,
Doamne, ridică-mă din adâncul neputinţei mele,  Doamne!
Dăruieşte-mi viaţă!


...acest text are circa 20 de ani vechime şi reprezintă poate ceea ce
i-am cerut cel mai mult lui Dumnezeu, Doamne ajută!

2 comentarii: