luni, 8 februarie 2021

Anul sabatic

În urmă cu două zile iubita mea a suferit o iluminare. Avea ochii calzi și buzele ei păreau mai moi. Mi-a spus că intră într-un an sabatic.
Am intrebat-o ce vrea să spună cu asta și mi-a spus că vrea să plutească, vrea să nu mai pună la inimă toate gunoaiele.
Mi-am zis că e ceva fain și că sunt de acord. M-am gândit că o să fie o atmosferă mai relaxată.
Am găsit un sfeștnic cu 7 brațe în căsuța mea și chiar o stea a lui David. Le-am pus pe noptieră în cazul că nu sunt doar vorbe și vrea cu adevărat să-l caute pe Iahve.
Mi-am imaginat că plutirea înseamnă să mergem mai mult în vacanțe. Soare mare și plimbare.
Din păcate nu am găsit nici o carte despre practica anului Sabatic.
A doua zi când am deschis ușa de la intrare, scandal.
Am simțit un ghimpe în inimă.
Azi la fel.
I-am spus că un an sabatic ține tot 365 de zile. Mi-a zis că o enervez și mai tare.
Da, dar tot ea mi-a spus că trebuie să o ajut să depășească aceste momente.
Unele femei se enervează ușor, nu știu cum se poate rezolva.
Mereu e un minus undeva.
Anul sabatic a ocolit casa mea. Dar câteva ore tot au rămas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu