miercuri, 17 februarie 2021

Previziuni

Mâine o să înot prin zăpadă de la o agenţie la alta
cu facturierul chitanţierul şi un contract în servieta gri şobolan,
voi înainta
cu unele speranţe
şi o cuşmă cu urechile pleoştite pe cap,

Îmi voi răsuci torsul uşor de la bază, la fiecare pas,
asemenea unui carnasier 
care nu vrea să se facă de râs tocmai
în ajunul Crăciunului,

Mă voi încadra în peisajul rece între rugăciunea de dimineaţă
şi cea de seară, voi trece pe la bancă,
voi plăti din datorii, voi cumpăra o pâine albă feliată
pentru toaster,

Seara va trebui să aranjez o vizită la spital cu băiatul cel mic
pentru a i se administra antibioticul,
pe urmă o să-i scoată branula, acasă voi turna iaurtul pe gât,
voi deschide laptopul să văd dacă am primit vreun mesaj
cu parfum de scrisoare,

La sfârşitul zilei, dacă nu va fi ceva neprevăzut voi urmări jarul,
voi umple centrala cu lemne până sus,
mă voi cuibări în patul din lemn cu sentimentul că am un salvator
şi nu sînt total singur dacă mă hotărăsc să merg mai departe.

2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu