sâmbătă, 6 februarie 2021

Incidente

Sunt un papă lapte veridic și cu experiență. Nu e laudă sau răsfăț, e doar un act de autoflagerare. Ca să mă credeți, imaginați-vă ce am simțit când mi-am învelit strâns abdomenul cu o chingă sub care am introdus două scândurele în care bătusem în prealabil cuie. Imaginați-vă mersul meu visător pe alei, discuțiile dezinteresate ș.a.m.d. Chiar era un secret! Nici foame nu-mi mai era. De la Papini - cred - am furat ideea.
Am furat mult.
Am fumat.
Am și ucis.
Cele mai grave incidente le-am avut cu primele reguli.
Am încălcat toate poruncile cu un bonus de succes.
Bonus a fost că nu m-am molipsit. Tot pămpălău am rămas. Mă uitam la filme americane: un bărbat și o femeie intră în casă se tăvălesc de pereți, sar așchii, se sărută, își dau în viteză jos pantofii și hainele și țuști - direct în pat. Mie când mi-a plăcut o femeie mi-a luat cu lunile.
Sau când îmi spuneau: lasă-l domle că e poet. Ce frumos mă umileau! Mergeam țanțoș ca un furier cu o scrisoare vitală.

Am avut apucături rele dar se pare că totul mi-a luat prea mult timp. Adevărul l-am căutat 8 zile. Și l-am găsit? Alții îl știu fără să clipească. Dacă n-ai timp ești out of gas. Am mirosit florile câmpului, exact ca un bou. În viață, trebuie să mănânci florile, și repede, să nu le ia altul. Am încercat să mă consolez cu ideea că și ce nu am trăit e viață. Degeaba, dar nici nu-mi pare rău. Am fost oarecum egal. Sper să existe ultima șansă, sau iertare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu