marți, 19 ianuarie 2021

Liniștea

Inima mea îl cheamă pe cel de nechemat, îi șoptește cuvinte de nerostit. 24/7 inima mea cheamă pe cineva. Strig la ea: proasto, oprește-te! Dar asta ar fi imposibil, îi strig: liniștește-te! 

Cheamă precum psalmistul. O voce îmi spune: e Nimeni și Nenumitul cel pe care îl chemi! Cel ce nu este și Eu sunt nu au o relație dușmănoasă. Nu e nici un război universal. Numele se îmbrățișează cu cel Nenumit. Lumina luminează în întuneric și Întunericul n-a biruit-o, de ce? Între  leu și antilopă e dragoste - spunea parcă  tot psalmistul. Nu mai rumega ca vaca tot bulshitul social. Ieși, bucuria mea.
Inima mea poate să cheme și fără voce și fără cuvinte.
La ușa inimii mele bate cineva și nimeni, bate fără bătaie și fără mână. Inimă, nu fi haină, 😀 liniștește-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu