vineri, 22 ianuarie 2021

Of, eu sub sub o ușă

FDP îndoit de spate, deasupra mesei, cuprins de îndoieli. Deasupra unei grămezi de chiștoace. Cu buzele triste, coborând toate scările. De cu seară, a stat cu Iordache și  Tarkovsky pe terasa barului Urban din urbea de domiciliu. Ce scînteietoare poate fi berea! Dar întunericul de după, ce grozav! 

Iordache l-ar fi întrebat care e cota lui de piață în poezia românească. Ce mârșăvie!  Iordache e viclean! Ah, dar poate FDP nici nu-i poet își spuse! Și toată viața mi-am dedicat-o acestui balet. Am mers pe vârfuri am mers cu nașu am fost în Nepal și Buenos Aires, am cheltuit cam toată averea generațiilor pe poezie! Nu fi nerecunoscătoare, desfranato! Recunoaște-mă! Dacă nu, ascunde-mă noapte în gura ta! 

 PS: Iordache a învățat tot de la mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu