marți, 19 ianuarie 2021

Trafic

Am parcat mașina pe marginea drumului, dar drumul era îngust. M-am dat jos, m-am uitat, am măsurat de două ori și am fost drăguț: orice mașină până în 3 tone jumate trece, așa că m-am dus la întâlnire. Am stat cât am vrut, nimic nu m-a presat. Nici o sarcină. Am luat chiar un castron cu pop corn. Când am terminat și m-am apropiat de mașină era un Pasat alb care voia să treacă pe lângă mașina mea, dar ezita. I-am făcut semn prin geam, cu intenția să-l ajut. S-a uitat la mine cu spume la gură. N-a fost interesat de ofertă. Am început și eu să-l înjur pe șoferul mașinii mele. L-am înjurat cu poftă și sinceritate. Atunci, i-am captat puțin atenția. Am văzut cu coada ochiului. Am urcat, am trântit portiera și dus am fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu