marți, 12 ianuarie 2021

Zece mii

- Lumea era considerabil mai vrednică de descoperit, mai plină de semnificații, când aveai o minte curată și un trup asemănător. Cum scria pe peretele sălii de sport: Mens sana in corpore sano. Până când ai început, dragă Victor, autofagia care se va termina în mormânt.
Și când spun lume, mă refer la tot, nu doar la oameni. Uită-te la tine cum te consumi și aștepți. Ai 9868 prieteni virtuali, trăiești  94 de ani 3 luni 10 zile si patru ore și vrei să fii iubit? Eu te pot iubi cât 10000 și pot avea milioane de fețe. Intensitatea e unul din numele mele, dar poți să îmi spui cum vrei. Poate crezi că am luat-o razna.
Și apoi, dragul meu cum ai să duci atâta iubire? Crezi că te va vindeca de ceva? Revino-ți.
Tu poți să atingi locuri pe care ei înșiși abia le presimt. Ăsta e darul. Liniștește-te, e sfatul meu.
Victor nu era posomorât, nu era în nici un fel, doar că, în piept, simțea un fel de revoltă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu